fallback

Douglas и Takeaway Go стартират партньорство за доставка на парфюми и козметика в България

Любителите на красотата вече могат да избират измежду над 20 хил. артикула от асортимента на Douglas, които да бъдат доставени в същия ден

09:00 | 18.10.24 г.
Автор - снимка
Създател

Потребителите в България вече ще могат да поръчат любимите си парфюми и козметика от Douglas и те да бъдат доставени в рамките на 2 часа, благодарение на Takeaway Go – нова услуга за доставки, лансирана от Takeaway.com.

Чрез директна поръчка на сайта или приложението на Douglas потребителите ще могат да се възползват от услугите на Takeaway Go. Куриерите на Takeaway.com пък ще имат грижата да вземат и доставят покупките от магазина до вратата в рамките на два часа. Услугата е налична за 19 магазина на Douglas в 7 български града.

„Douglas е първата компания в България, която предлага доставка на парфюми и козметика в същия ден, благодарение на ексклузивното ни партньорство с Takeaway Go. Тази новаторска услуга не само ни отличава на пазара, но и позволява на нашите клиенти да се насладят на удобството да получават своите поръчки в рамките на два часа, директно през нашия уеб магазин. Независимо дали имате нужда от подарък в последния момент или просто искате  да се поглезите с любимите си козметични продукти, нашата нова опция за доставка гарантира, че артикулите ви пристигат бързо и безпроблемно", коментира Георги Димитров, E-commerce мениджър за Douglas.

"Ние в Douglas непрекъснато се стремим да приоритизираме нуждите на нашите клиенти и тази услуга е доказателство за нашия ангажимент да подобрим клиентското преживяване чрез иновативни решения. С интегрирането на Takeaway Go направихме достъпа на нашите клиенти до над 20 хил. продукта за красота по-лесен от всякога, докато се наслаждават на функции като проследяване на поръчки в реално време и безплатно опаковане на подаръци. Това ново предложение е едва първата крачка за нас към вълнуващи проекти в следващите няколко години“, посочва Димитров.

Чрез Takeaway Go Takeaway.com съединява световете на сетивните преживявания, осигурявайки бърза доставка, благодарение на своята широка логистична мрежа. От своя страна, Douglas ще продължава да се грижи за потребителското преживяване и връзката с почитателите на козметика и парфюми.  Клиентите на Douglas също ще могат да проследяват поръчките си в реално време, с което процесът става още по-удобен.

„В Takeaway.com вече правим възможно милиони потребители в България да бъдат зарадвани с това, което искат, когато и където имат нужда от него. Горди сме да си сътрудничим с Douglas, като отворихме нашата мрежа за доставка, за да поддържаме техните онлайн поръчки чрез Takeaway Go.“, коментира Юлиана Хартарска, директор на Takeaway.com за България.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 08:15 | 17.10.24 г.
Още от Lifestyle виж още