fallback

Как българска компания разработва игри, които печелят международни награди?

Успехът на бранда е комбинация от анализ на пазарните тенденции и поведението на играчите, както и събиране на информация чрез директен контакт с клиентите

10:12 | 14.06.24 г.
Автор - снимка
Създател

CT Interactive е сред водещите български брандовете в разработването на игри. Ежедневно хора от цял свят влизат в някои от 1500-те сайта, които предлагат игрите на компанията, и се забавляват.

Успехът на бранда е комбинация от анализ на пазарните тенденции и поведението на играчите, както и събиране на информация чрез директен контакт с клиентите. Този подход позволява на CT Interactive да създава игри с математически модели и механики, които осигуряват изключително потребителско изживяване.

„Всички наши игри са разработени вътрешно. Въпреки това, ние активно си сътрудничим с операторите, особено при създаването на брандирани игри, съобразени с техните специфични нужди. Този подход ни позволява да отговорим на уникалните изисквания на различните оператори, като същевременно запазим целостта и качеството на основните ни дизайни на игри“, заяви Димитър Николов, продуктов директор на CT Interactive.

Съвременните тенденции в дизайна на игри подчертават нарастващото търсене на игри с лесно постижими бонус функции. Играчите, повлияни от тенденциите в социалните медии, търсят бързи награди, които предлагат незабавен прилив на допамин. Тази тенденция означава промяна към по-бърз геймплей, което CT Interactive залага в своите игри.

„Онлайн игрите, особено тези, които се играят на мобилни устройства, имат доста особености по отношение на хардуерната мощност, визуалното тегло и размера на екрана“, обяснява Николов и добавя, че CT Interactive обръща голямо внимание на тези фактори. Когато компанията проектира своите игри гарантира, че всички функции са ефективно представени на по-малки екрани, без да се прави компромис с качеството на игровото изживяване.

CT Interactive следва и строго определена стратегия за пускането на игри. Всеки месец от бранда излизат по две нови игри, като графикът е съобразен със сезонните събития и празниците, за да увеличи максимално ангажираността на играчите. Работата на бранда с афилиейти, стриймъри и инфлуенсъри също допринася за популяризирането на новите продукти.

Разработването на игри в CT Interactive е цялостен процес, който е съобразен с най-новите тенденции, технологични иновации и предпочитанията на играчите. Той изисква стратегическо планиране и добро познаване на бизнес средата. Резултатът са игри, които не само привличат и задържат вниманието на потребителите, но и печелят редица престижни награди от цял свят и се нареждат сред най-добрите в индустрията.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 10:40 | 14.06.24 г.
Още от Lifestyle виж още