fallback

По-слабото търсене на Burger King донесе лош отчет на собственика на компанията

Restaurant Brands не успя да изпълни прогнозата за приходите си

19:45 | 03.11.23 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Restaurant Brands International отчете по-слаби от очакваното тримесечни приходи, засегната от разочароващия ръст на приходите от продажби в обектите на Burger King, отворени от поне година, пише CNBC.

Цената на акциите на компанията се понижи с повече от 2% преди началото на борсовия ден.

Restaurant Brands отчете нетна печалба от 252 млн. долара, или 79 цента на акция, за третото тримесечие. Година по-рано сумата беше 360 млн. долара, или 1,17 долара на акция.

Като се изключат някои елементи, компанията е спечелила по 90 цента на акция.

Нетните приходи от продажби са се увеличили с 6,4% до 1,84 млрд. долара. Restaurant Brands заяви, че неблагоприятните валутни курсове са навредили на бранда Tim Hortons, който носи близо 60 на сто от приходите на гиганта.

За тримесечието компанията отчете 7% ръст на приходите от продажби в обектите ѝ, отворени от поне година. При Burger King този показател е нараснал със 7,2%, под прогнозата на StreetAccount за 8,6%.

Американският бизнес на Burger King не е записал изменение в трафика в заведенията си през тримесечието, обяви главният изпълнителен директор на Restaurant Brands Джош Кобза.

„През последните няколко тримесечия изоставахме спрямо индустрия по отношение на трафика в обектите ни, отворени от поне година, а това постепенно се подобрява с всяко тримесечие от миналата година насам“, коментира той.

Burger King се опитва да вдъхне нов живот на американския си бизнес от повече от година чрез своя план “Reclaim the Flame” за 400 млн. долара. Стратегията беше въведена, след като веригата изоставаше от конкурентите си на вътрешния пазар в продължение на няколко години. Като част от този план Burger King обнови ресторантите си и вложи пари в рекламен фонд, който преди беше захранван предимно от франчайзополучателите.

Приходите от продажби в обектите на Tim Horton, отворени от поне година, са нараснали с 6,8%, отговаряйки на очакванията на Wall Street.

Popeyes е единствената верига на Restaurant Brands, която надмина очакванията за ръста на приходите от продажби. Веригата за пържено пиле съобщи, че показателят е нараснал със 7 на сто, като в САЩ е записал 5,6% повишение. Това надмина очакванията на StreetAccount за 5% растеж.

Наскоро Popeyes изпревари KFC и се превърна във втората по големина верига за пилешко в САЩ.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 19:19 | 03.11.23 г.
fallback
Още от Lifestyle виж още