fallback

Nexo и ПФК Ботев Пловдив правят спорта достъпен за над 400 деца в неравностойно положение

Nexo и най-старият български футболен клуб обединяват усилия, за да създадат мащабната инициатива Академия „Спорт и бъдеще”

13:27 | 14.12.22 г.
Автор - снимка
Създател

Nexo, водещата световна регулирана институция за управление на дигитални активи, създадена в България, в партньорство с ПФК Ботев Пловдив дава началото днес на Академия „Спорт и бъдеще” за над 400 деца в неравностойно положение. Мисията на мащабната инициатива е да подобри начина на живот на деца в риск от региона чрез спорт и срещи с успешни личности от света на бизнеса, високите технологии и футбола. Академията вдъхновява младежите, като предоставя безплатни възможности за активен начин на живот и работа в екип заедно с професионални треньори.

Мащабната инициатива предвижда подкрепа по няколко различни посоки:

- Ден на отворени врати всеки месец до края на футболния сезон (юни 2023 г.) за над 170 деца от четири социални институции в града.

- Мотивиращи срещи със спортни легенди и успешни експерти от различни професионални дисциплини.

- Безплатни тренировки до края на футболния сезон (юни 2023 г.) в спортно училище "Ботев Пловдив" и пълна екипировка за децата от местното учебно заведение.

- Участие в откриващата церемония на мачовете на ПФК Ботев Пловдив.

- Еднодневен футболен турнир, който ще отличи всички спортни таланти, станали част от Футболна Академия “Спорт и бъдеще”.

Снимка: Nexo

„Nexo поставя за своя мисия да подкрепи стотици български младежи в неравностойно положение от гр. Пловдив и областта с Академия “Спорт и бъдеще”. В страната всяка година близо 2000 деца остават лишени от родителска грижа, добър пример и подкрепяща среда. Екипът ни вярва, че с тази инициатива ще подпомогнем устойчиво бъдещето на младите като ги срещнем с магията на спорта”, коментира Елеонор Топалова, мениджър „Комуникации и CSR“ в Nexo.

„Днес е важен ден за всички тук в ПФК Ботев Пловдив, тъй като обединяваме сили с толкова способен и надежден партньор. Ботев Пловдив е забележителна част от живота и културата на Пловдив и ние сме убедени, че нашият футболен клуб е нещо повече от част от спортната индустрия на града. Отдадени сме на каузата “Ботев за Пловдив” и тази кампания ще залегне като една от основните инициативи през 2023.  Готови сме да променим към по-добро не само настоящето, но и бъдещето на децата на Пловдив”, заяви на свой ред Герман Чистяков, изпълнителен директор на Ботев Пловдив.

Данни на SOS Детски селища сочат, че над 2000 деца в България остават лишени от родителска грижа всяка година, което ги поставя в риск от социално изключване. Достъпът до спорт и активният начин на живот са едни от начините за превенция на проблема, а повишаване качеството на живот на младежите в уязвими групи дава шанс за по-добро бъдеще.

Повече за инициативата можете да научите на https://botevplovdiv.bg.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 13:29 | 14.12.22 г.
Още от Криптопазар и дигитални активи виж още