fallback

Общинска банка с нова идентичност

Новото лого съчетава модерните технологични тенденции със запазването на традиционните ценности на банката

09:00 | 22.10.24 г.
Автор - снимка
Създател

Общинска банка обяви днес своята нова идентичност на марката, отразяваща амбицията за растеж и ангажимента на банката към потребителите. 

Новата визуална идентичност на Общинска банка цели да отговори както на динамиките във финансовия сектор и модернизирането на процесите в банката, така и на очакванията на клиентите тя да бъде близо до тях. Новото лого е визуален израз на еволюцията на банката. То съчетава в себе си модерните технологични тенденции със запазването на традиционните ценности на Общинска банка. Дизайнът е изчистен, динамичен и създаден с мисъл за съвременния потребител.

„Във времена, в които всички банки отделяме огромен ресурс, за да подобряваме дигиталните си услуги, ние от Общинска банка не забравяме, че в персоналното общуване на живо с нашите клиенти се крие ключът към устойчивото доверие. Освен в технологии ние инвестираме и в хората,  като една от стъпките, която сме  предприели в тази посока, е обновяването на офисите ни и превръщането им в още по-привлекателна среда, в  която всеки потребител може лица в лице да получи компетентна консултация и устойчиви финансови съвети, съобразени с индивидуалните му потребности“, сподели Борислав Чиликов, изпълнителен директор и член на Управителния съвет на Общинска банка АД.

Снимка: Общинска банка

С ребрандирането и цялостното обновяване на офисите си Общинска банка дава заявка за устойчиво развитие в бъдеще с фокус върху иновациите и дигитализацията, но същевременно и остава стабилен и надежден партньор за своите клиенти.Чрез новата си идентичност Общинска банка подчертава своята цел да бъде съвременна, адаптивна и близка до хората банка.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 09:21 | 21.10.24 г.
Още от Банки и застрахователи виж още