fallback

УниКредит Булбанк и Mastercard даряват 100 хил. лв. за обучение на кучета-водачи

Сумата беше събрана в тримесечна съвместна кампания, при която за всяко плащане с карта Mastercard банката заделяше по една стотинка в полза на фондация „Очи на четири лапи“

16:06 | 01.08.24 г.
Автор - снимка
Създател

УниКредит Булбанк и Mastercard даряват 100 хил. лева за обучение на кучета-водачи, които ще оказват практическа подкрепа на хора със зрителни затруднения и ще им дадат повече увереност и независимост във всекидневието.

Сумата беше събрана след като в края на април УниКредит Булбанк обяви, че в периода до 31 юли ще отделя по 1 стотинка като дарение за дейността на фондация „Очи на четири лапи“ за всяко плащане на нейни клиенти с новоиздадените карти Mastercard. Натрупаната сума беше обявявана публично всеки работен ден на официалната интернет страница на УниКредит Булбанк.

Банката обновява поетапно картите на своите картодържатели с Mastercard Touch Card™ - карти с уникална визия и дизайн, предназначени за лесно разпознаване на типа карта от хора с нарушено зрение.

„Приемаме с благодарност тази сума, която ще ни даде възможност да „дипломираме“ още кучета, за да могат те, от своя страна, да окажат нужната подкрепа на хората със зрителни нарушения и да им осигурят повече независимост“, каза Албена Алексиева, учредител и председател на фондация „Очи на четири лапи“.

„Нашата мисия е да създаваме възможности за растеж и да създаваме приобщаваща среда. В лицето на „Очи на четири лапи“ видяхме партньор, който споделя нашите ценности и се радваме да подкрепим техния устрем в това да осигуряват пълноценен живот на хората с нарушено зрение“, каза Цветанка Минчева, главен изпълнителен директор на УниКредит Булбанк при връчване на чека.

Оказва се, че в Европа има над 30 милиона души, които са незрящи и с намалено зрение, или приблизително 1 от 30 европейци е с нарушено зрение. Затова иновативният дизайн на новите Mastercard Touch Card™ се отличава със страничен прорез (notch), който служи за идентификация на правилната карта само с докосване, което повишава независимостта при плащания онлайн или при физически търговец.

Отражение на принципите на банката се открива и в изработката на новите карти, които са от рециклирано PVC. Върху всеки продукт от тази серия е отпечатан знакът Mastercard Sustainable Card Badge – свидетелство за устойчивост.

„Общата ни кампания с УниКредит Булбанк има много ясни и измерими ползи за обществото. Предстои да развиваме стратегическото си партньорство с още различни инициативи така че да създаваме свят без бариери“, допълни Ваня Манова, Регионален мениджър на Mastercard за България, Северна Македония, Албания и Косово.  

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 16:06 | 01.08.24 г.
Още от Банки и застрахователи виж още