Първа инвестиционна банка (ПИБ) въвежда дигитални зони за самообслужване, където клиентите ще могат сами да извършват банкови операции в дигиталните приложения на банката – Моята Fibank, My Fibank. Технологичната зона за модерно и бързо обслужване Fibank Digital Zone засега е приложена в два банкови офиса в столицата – „Народно събрание“ и The Mall, съобщиха от банката.
Концепцията за Fibank Digital Zone е разработена, за да отговори на изискванията на съвременния клиент – максимално персонализирано отношение с ново преживяване, съчетаващо най-доброто от дигиталните иновативни решения на банката, разработени през последните няколко години. В дигиталните зони клиентът е поставен в центъра на вниманието в среда, близка до начина му на живот, без излишен стрес и напрежение.
Банковият салон разполага с флуидни работни места, които позволяват скъсяване на дистанцията с клиента. С тях банката отговоря на променящите се нужди на екипите, които включват поемането на различни отговорности и задачи в зависимост от ситуацията. Те са свързани и с използването на гъвкави и икономични подходи на управление.
В новите пространства за виртуални срещи и кредитни консултации експерти от банката и клиенти достигат до персонални финансови решения.
За да са в услуга на клиентите, служителите на ПИБ, които работят във Fibank Digital Zone, са надградили своите знания и умения чрез обучителни сесии и семинари, и могат да предложат иновативни клиентски решения в духа на високите технологии.
„Във времена, в които дигитализацията и изкуственият интелект са съществена част от ежедневието, ние от Fibank не забравяме и факта, че банкирането е дейност преди всичко от хора за хора. Бързото възприемане на иновациите са гарант за успешното развитие не само на банката, но и на всяка компания. Тази симбиоза е бъдещето на банкирането и затова идеята за Fibank Digital Zone ще присъства занапред във всеки нов наш офис“, посочи главният изпълнителен директор на ПИБ Никола Бакалов.