fallback

Fibank спечели наградата за най-добро клиентско обслужване в конкурса „Банка на годината“

Първа инвестиционна банка е победител в категорията „Банка на тайния клиент”

15:37 | 06.07.23 г.
Автор - снимка
Създател

На официална церемония на 5 юли Fibank (Първа инвестиционна банка) получи наградата за най-доброто клиентско обслужване в България - „Банка на тайния клиент” в престижния конкурс „Банка на годината“, организиран за 31-ва поредна година от „Асоциация Банка на годината”.

Първа инвестиционна банка е победител в категорията, която се определя по методика на Deloitte България. Наградата беше връчена от г-жа Силвия Пенева, управляващ съдружник в Deloitte за България, на г-н Никола Бакалов, главен изпълнителен директор на Fibank.

Fibank традиционно печели наградата „Банка на клиента”, като получава този приз през 2002 г., 2003 г., 2006 г., 2008 г., 2009 г., 2012 г. и 2017 г.

Призът „Банка на тайния клиент” е поредно доказателство за високото качество на обслужване в клоновете на Първа инвестиционна банка в цяла България.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 15:38 | 06.07.23 г.
Още от Банки и застрахователи виж още