Консолидираните приходи от продажби на „Смарт Органик“ за четвъртото тримесечие на 2022 г. нарастват с 24% на годишна база до 16,9 млн. лева, показват предварителните данни на компанията.
За цялата 2022 г. дружеството реализира консолидирани приходи в размер на 58,1 млн. лева, което е с малко над 22% повече в сравнение с 2021 г., съобщава то чрез БФБ-София.
От компанията посочват, че в края на миналата година са сключени договори за нови продукти с очакван годишен оборот от близо 10 млн. лева.
„Смарт Органик“ посочва в съобщението си, че има силно търсене на продуктите, които произвежда, като за някои производства търсенето надхвърля текущия капацитет. В момента компанията се съсредоточава върху автоматизация на производствените линии, за да подобри ефективността и производствения капацитет.
Що се отнася до новата база на дружеството в Божурище, чието строителство се забави, от съобщението става ясно, че строителството ще започне през първата половина на второто тримесечие на 2023 г. и ще приключи до края на годината.
Проектът предвижда изграждане на нова производствено-складова база с РЗП от 6 хил. кв.м. В производството ще бъдат инсталирани линии за нови продукти, както и допълнителна линия за производство на барове.
Компанията посочва, че е положително настроена за продажбите през годината въпреки очакваната рецесия. Все по-широк кръг потребители се обръща към органичните и здравословни продукти, воден от грижата за личното здраве, подчертава дружеството. Същевременно заради инфлацията и поскъпването на хранителните суровини се стопява ценовата разлика между традиционните и био продуктите.
Свързани компании: