fallback

К. Ушева: Качественият анализ на пазарната среда е в основата на успешната рекламна кампания

Тази година конкурсът за наградите Effie бележи рекорден брой заявки, казва маркетинг директорът на Kaufland България

09:46 | 18.11.22 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Г-жо Ушева, как като рекламодател определяте значението на наградата Effie? Защо е толкова важен този конкурс?

Вярвам, че за рекламодателите Effie е най-значимият конкурс. Стойността и позиционирането на марката трябва да носят конкретни бизнес резултати. Фактът, че Effie отличава именно това, е показателен за важността на отличието.

Какво Ви мотивира да станете член на тазгодишното жури на Effie България?

За пръв път Kaufland България участва в конкурса през 2019. През 2020 бяхме обявени за най-ефективен рекламодател в България. Миналата година защитихме позициите си и останахме в призовата тройка. В нашата компания силно вярваме, че бизнес резултатът е факторът, който трябва да задвижва дадена кампания. Именно това е и причината да приема поканата на Effie България. Журито има ключова роля за това да се поощрява симбиозата между агенции и марки с общата цел – постигане на резултат, значим за бизнеса.

Тече процесът на журиране. Каква е Вашата преценка - какво е нивото на подадените заявки? Участниците успели ли са докажат своята съвършено свършена работа в условията на предизвикателства? 

Тази година конкурсът бележи рекорден брой заявки. Дори само този факт е показателен, че агенциите и рекламодателите у нас вярват в качеството на своята работа. Нивото на заявките е много добро. В някои от тях ясно се вижда как предизвикателствата са превърнати във възможност. Има заявки, които са отлично структурирани и аргументирани. Никоя структура и аргументация обаче не може да компенсира липсата на конкретен резултат. За радост заявки без конкретно влияние върху потребителските нагласи и поведение почти няма.

Според Вас кои са трите ключови елемента, които правят една кампания успешна?      

Качественият анализ на пазарната среда е в основата на кампанията. Промяната на клиентската нагласа или поведение са желаният резултат. Резултат, който трябва положително да влияе върху бизнес представянето на марката.      

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 09:46 | 18.11.22 г.
Още от Медии и маркетинг виж още