Amazon.com налага строги ценови ограничения върху това, което търговците могат да таксуват за продуктите си в нова, по-евтина услуга, която гигантът в електронната търговия се подготвя да пусне, пише The Information.
Ценовите ограничения на компанията включват 8 долара за бижута, 13 долара за китари и 20 долара за дивани, сочи статията, която се позовава на съобщения на Amazon до търговците. Съобщенията включват списък от 700 елемента, допълва медията, цитирана от Ройтерс.
Amazon планира да изпраща поръчки до клиенти от САЩ директно от звено в Гуандун, Китай, се казва в статията, като се допълва, че гигантът начислява на продавачите по-ниски такси за изпращане за артикули, продавани през новата услуга.
Amazon не отговори веднага на запитването на Ройтерс за коментар.
Според съобщения в медиите по-рано тази година компанията работи по уебсайт с предложения на ниски цени, докато бърза да се изправи срещу конкуренцията от сайтове за отстъпки като Temu и Shein, които набраха огромна популярност поради своите евтини стоки.
Ако бъдат въведени, ограниченията на цените биха белязали промяна в стратегията на Amazon, която в миналото не е поставяла строги ограничения на търговците в своята платформа.
Всичко това се случва в момент, в който компанията вижда признаци на слабост в продажбите на дребно. Приходите от продажби на онлайн магазините ѝ са нараснали само с 5% през второто тримесечие, забавяйки се от 7% увеличение през първото тримесечие.