Търговецът на дребно eBag обяви рекордно увеличение на търсенето на услугата му за онлайн пазаруване на хранителни продукти и стоки за дома през първото тримесечие на тази година. То се е увеличило с 44% на годишна база, благодарение на което компанията записва продажби в размер на 27 млн. лева, сочи съобщение до медиите.
По думите на основателя и главен изпълнителен директор на eBag услугата продължава да набира популярност, а „голяма част от клиентите трайно изместват седмичния си пазар онлайн“.
През първите три месеца на 2024 г. 37 хил. домакинства са поръчали продукти през платформата с доставка „до врата“ – ново постижение на компания. Средната стойност на поръчката на продукти от eBag за периода надхвърля 130 лева.
Исторически висок за периода е и показателят за клиентска удовлетвореност, посочват от компанията, уточнявайки, че той отразява и лоялността на клиентите и има значителен ефект за растежа на eBag на пазара.
Компанията твърди, че плановете ѝ са свързани с иновации и непрекъснато усъвършенстване на услугата. В момента завършва интеграцията на умна поточна линия, разпределяща поръчките спрямо приоритетите на склада. Тя също така буферира поръчки за по-късни часове и изпраща на точно определени места различните части на поръчката, така че да се пакетират максимално ефективно.
EBag посочва, че така непрестанно увеличава капацитета на своя склад, както и обема на дневните поръчки, доставени по домовете на клиентите.
В годишните планове на eBag, която държи 70% от пазара на онлайн търговията с бързооборотни стоки у нас, попада допълването и подобряването на портфолиото от продукти и роботизиран пикинг на стоки.