fallback

37 хил. домакинства са направили онлайн поръчки в eBag през първото тримесечие

Средната стойност на поръчката е била над 130 лв.

16:58 | 22.04.24 г.

Търговецът на дребно eBag обяви рекордно увеличение на търсенето на услугата му за онлайн пазаруване на хранителни продукти и стоки за дома през първото тримесечие на тази година. То се е увеличило с 44% на годишна база, благодарение на което компанията записва продажби в размер на 27 млн. лева, сочи съобщение до медиите.

По думите на основателя и главен изпълнителен директор на eBag услугата продължава да набира популярност, а „голяма част от клиентите трайно изместват седмичния си пазар онлайн“.

През първите три месеца на 2024 г. 37 хил. домакинства са поръчали продукти през платформата с доставка „до врата“ – ново постижение на компания. Средната стойност на поръчката на продукти от eBag за периода надхвърля 130 лева.

Исторически висок за периода е и показателят за клиентска удовлетвореност, посочват от компанията, уточнявайки, че той отразява и лоялността на клиентите и има значителен ефект за растежа на eBag на пазара.

Компанията твърди, че плановете ѝ са свързани с иновации и непрекъснато усъвършенстване на услугата. В момента завършва интеграцията на умна поточна линия, разпределяща поръчките спрямо приоритетите на склада. Тя също така буферира поръчки за по-късни часове и изпраща на точно определени места различните части на поръчката, така че да се пакетират максимално ефективно.

EBag посочва, че така непрестанно увеличава капацитета на своя склад, както и обема на дневните поръчки, доставени по домовете на клиентите.

В годишните планове на eBag, която държи 70% от пазара на онлайн търговията с бързооборотни стоки у нас, попада допълването и подобряването на портфолиото от продукти и роботизиран пикинг на стоки.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 17:31 | 22.04.24 г.
fallback
Още от Търговия и потребителски стоки виж още