fallback

Продажбите на търговците на eMAG Marketplace са се увеличили с над 13% тази година

Клиентите вече имат на свое разположение над 6 милиона продукта, продавани на eMAG Marketplace

10:09 | 05.10.23 г.
Автор - снимка
Създател

Инвестициите в технологии и програми, направени в подкрепа на предприемачите за развитието на екосистемата на eMAG Marketplace, са увеличили продажбите на търговците на платформата с повече от 13% през първите девет месеца на 2023 г. в сравнение със същия период на миналата година. За същото време офертите на продукти, предлагани от търговци в eMAG Marketplace, са се увеличили с 3,77 милиона, или със 166% повече от миналата година. Така клиентите вече имат на свое разположение над 6 милиона продукта, продавани на eMAG Marketplace. Това са част от изводите на четвъртото издание на ежегодното събитие Sellers’ Day (Деня на търговците) на eMAG, посветено на близо 9500 предприемачи, които развиват своя бизнес на eMAG Marketplace в България.

През изминалата година eMAG продължи да предоставя на Marketplace търговците иновативни технологии, платформа и инфраструктура, които им помагат да увеличат присъствието си в региона и да предлагат по-голям брой продукти. Стартираха и специални програми като тази за трансгранични продажби и еднаквата такса за доставка до шкафчета на easybox. Днес броят на предприемачите, предлагащи продукти на платформата eMAG, достига 53 000 в целия регион.

„В непрекъснато променящия се пазар, в който електронната търговия все още расте с ускорени темпове, ние се стремим да предоставим на търговците на eMAG Marketplace правилните инструменти, за да сме сигурни, че имат възможно най-много възможности за развитие за бизнеса им, както и да растем и да се развиваме заедно. Всичко това, както и достъп до население от над 35 млн. жители в България, Румъния и Унгария“, каза Силвиу Гугуи, управител на eMAG България.

Силвиу Гугуи, управител на eMAG България. Снимка: eMAG

Награди за шампиони на електронната търговия от eMAG

В рамките на събитието Sellers’ Day, eMAG даде награди за маркетингови активности на платформата на обща стойност 42 хил. лв. на търговци, които са отбелязали забележителни резултати през последната година, в следните категории:

  • Шампион Ангажираност – Tishev Company
  • Шампион Стратегия на кампания – Dom Kola Hobi
  • Шампион Реклама – Keteles
  • Шампион Трансгранично сътрудничество – VDB Metal
  • Шампион Растеж – vidaXL
  • Шампион Дейност за пример - Smartphosis
  • Шампион Разширяване на продуктовата гама – IDEALSTORE
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 10:10 | 05.10.23 г.
Още от Търговия и потребителски стоки виж още