Metro Cash & Carry създава нова франчайз мрежа от магазини в Сърбия, съобщава онлайн изданието Europe-Re.com.
Първият магазин Jutro отвори врати в Дивчибаре, ключова туристическа дестинация в Сърбия, където предлага над 5000 артикула, включително местни продукти. Стратегията на компанията за търговия на едро е да отвори стотици магазини Jutro в Сърбия, като инвестира в подобряването на съществуващи малки до средни по размер търговски обекти през идните години.
Компанията ще предложи различни модели за финансова подкрепа в зависимост от условията на място и интереса на собствениците да извършат някои подобрения независимо.
Metro ще сподели знанията и опита си във франчайзите, опериращи под различни имена в други страни като Румъния, Чехия и Полша. Компанията смята да въведе и нови дигитални решения за обектите, гарантиращи по-голяма ефективност в области като доставки и поръчки.
„Вярваме в необходимостта да подкрепим семейни, независими търговци на дребно и съзнаваме предизвикателствата, пред които са изправени те“, коментира Андре Риненсланд, генерален мениджър на Metro Cash & Carry Сърбия.
„Сътрудничим с Metro от две десетилетия, но избрахме да се присъединим към новата програма за магазини, за да подобрим преживяванията при пазаруване за все повече туристи в района“, отбелязва Бранка Елич, собственик на първия магазин Jutro.
Metro Cash & Carry Сърбия присъства в балканската страна от 2005 г. насам, където е водещ търговец на едро на храни.