Какво (не) работи за онлайн бизнесите по време на силния шопинг сезон? Как трябва да се използват социалните мрежи и собствени платформи, за да се достигнат потенциални клиенти? Как алтернативните разплащателни методи помагат на малките търговци да се развиват? На тези и още въпроси отговори дадоха експерти от сферата на онлайн търговията и дигиталния маркетинг по време на уебинара tbi talks "Как да спечелим от сезона на пълните кошници", който се проведе на 9 ноември.
Ето и основните заключения от дискусията:
- Текущите клиенти са най-големият коз на всеки търговец и имейл комуникацията е най-лесният начин да бъдат "задържани".
- Ако търговецът няма възможност да спечели нови клиенти с атрактивни цени, то трябва да наблегне на допълнителната добавена стойност на продуктите и услугите си.
- Средният ръст на приходите на търговци в платформата на eMAG се е увеличил с 20%, а 29% от тях имат повече от удвоени приходи.
- Алтернативните разплащателни методи осигуряват над 30% от оборота на магазина за техника PIC Computer.
- Промокодовете и подаръците подсещат клиентите да се връщат при онлайн търговеца, от когото са ги получили - изграждат лоялност.
Още акценти от събитието:
Това е само част от споделеното по време на уебинара. Мария Димчева, Трейд маркетинг мениджър в eMAG, както и Десислава Тодорова, Регионален мениджър “Пловдив и региона” в tbi bank, също споделиха ценни знания и опит. Гледайте цялата дискусия ТУК.
Така закриваме тазгодишния сезон на поредицата. Очаквайте нови интересни теми и практични съвети скоро.
Още новини от tbi talks:
- Н. Коцинова: Поредицата уебинари tbi talks подпомага търговците с идеи за увеличаване на продажбите
- E-commerce експерт: Най-ценно е клиентът да познава бранда ти и да го търси директно в браузъра
- tbi talks с нов уебинар, посветен на създаване и поддръжка на онлайн магазини
- Как се прави успешен онлайн магазин? Отговори дадоха лекторите на tbi talks