fallback

Как да спечелите от силния шопинг сезон? Отговори дадоха лекторите на tbi talks

В четвъртия епизод от поредицата tbi talks експерти дискутираха как се комуникира ефективно с потребителите по време на силния шопинг сезон в края на годината

08:45 | 16.11.22 г.
Автор - снимка
Създател

Какво (не) работи за онлайн бизнесите по време на силния шопинг сезон? Как трябва да се използват социалните мрежи и собствени платформи, за да се достигнат потенциални клиенти? Как алтернативните разплащателни методи помагат на малките търговци да се развиват? На тези и още въпроси отговори дадоха експерти от сферата на онлайн търговията и дигиталния маркетинг по време на уебинара tbi talks "Как да спечелим от сезона на пълните кошници", който се проведе на 9 ноември.

Ето и основните заключения от дискусията:

  • Текущите клиенти са най-големият коз на всеки търговец и имейл комуникацията е най-лесният начин да бъдат "задържани".
  • Ако търговецът няма възможност да спечели нови клиенти с атрактивни цени, то трябва да наблегне на допълнителната добавена стойност на продуктите и услугите си.
  • Средният ръст на приходите на търговци в платформата на eMAG се е увеличил с 20%, а 29% от тях имат повече от удвоени приходи.
  • Алтернативните разплащателни методи осигуряват над 30% от оборота на магазина за техника PIC Computer.
  • Промокодовете и подаръците подсещат клиентите да се връщат при онлайн търговеца, от когото са ги получили - изграждат лоялност.

Още акценти от събитието:

Това е само част от споделеното по време на уебинара. Мария Димчева, Трейд маркетинг мениджър в eMAG, както и Десислава Тодорова, Регионален мениджър “Пловдив и региона” в tbi bank, също споделиха ценни знания и опит. Гледайте цялата дискусия ТУК.

Така закриваме тазгодишния сезон на поредицата. Очаквайте нови интересни теми и практични съвети скоро.

Още новини от tbi talks:

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 08:45 | 16.11.22 г.
Още от Търговия и потребителски стоки виж още