Mr. Bricolage има изградена мрежа от общо 12 магазина на територията на България. Най-новият магазин от веригата стана факт в края на септември и се намира в ритейл парк "Перник Плаза". Инвестицията в него възлиза на 3 милиона лева, а върху площ от 4600 м2 се предлагат над 30 000 артикула в наличност, а други 5000 могат да бъдат закупени по поръчка.
По повод откриването изпълнителният директор на дружеството в България – Андрей Евтимов, сподели, че въпреки трудната икономическа ситуация не само в България, но и в световен мащаб, амбицията на Mr. Bricolage е да отвори поне още три обекта в страната до края на 2025 година. „Основната ни мисия остава и винаги ще е да предоставяме на всички клиенти качествени продукти и да им осигуряваме безопасен, икономичен и комфортен живот благодарение не само на продуктите, но и на полезни съвети, информация и най-вече приятелско отношение“, каза още той.
Именно това е и причината 12-ият Mr. Bricolage да е изграден изцяло на база на обновена търговска концепция, за чието въвеждане на международно ниво отговаря Филип Сибоа – Директор "Развитие на веригата". Тя обхваща всички аспекти на търговията и отразява промяната в начина на обслужване на клиентите.
„Независимо дали става въпрос за България, или за друга страна, основното ни предимство е връзката с клиентите. Амбицията ни е да бъдем шампиони в човешките отношения и това е свързано с търговската концепция на магазина, начина, по който говорим на клиентите и как комуникираме с тях. Това е една от основните разлики в обслужването ни спрямо този на нашите конкуренти", сподели Сибоа.
Възможността потребителите да поръчват онлайн и да взимат продуктите от обекта, както и да поръчват продукти извън наличните в магазина, е част от новото клиентско преживяване, което има за цел да събере в едно дигиталното преживяване и това в магазина. Клиентите могат да започнат с магазина, а да завършат със сайта или обратното. Съответно не трябва да има сериозни разминавания между двете като оферта, услуги и комуникация на марката.
Според Сибоа обектът в Перник е един хубав пример за магазин, който е замислен, проектиран и подреден за и в името на клиента. Има едновременно удобството от професионално обучен обслужващ персонал, както и достъп до информация под формата на дигитални устройства, разположени в магазина. Друг плюс е и използването на модерно търговско оборудване, което позволява по-ясно излагане и означаване на асортимента и улеснява клиентите в техния избор. Всичко това допринася потребителите да усетят, че в Mr.Bricolage се отнасят към него с уважение. „Опитваме се да имаме еднакво отношение с всички клиенти независимо дали са начинаещи в „направи си сам“ или са професионалисти в областта“, споделя още Сибоа.
Асортиментът на Mr. Bricolage Перник е изключително богат и той предлага всичко необходимо за ремонта, поддръжката и декорирането на дома и градината. Предлагат се и допълнителни услуги като тониране, рязане и кантиране на плоскости, рамкиране, ушиване на пердета, 3D проектиране на баня, доставка до дома, гаранционно обслужване, финансиране. Чрез платформата МайсторПлюс клиентите имат и преференциален достъп до разнородни услуги, свързани с ремонта и поправките.
В Mr. Bricolage Перник клиентите от града и околността ще могат да разчитат на помощта на общо 42-ма професионалисти, преминали през специализирани търговски обучения. Те са на разположение да отговорят на всичките въпроси и да консултират потребителите как да направят най-добрия избор за дом и градината.