Решенията за увеличения на цените отново стават „по-трудни“, докато инфлацията се задържа, обяви главният финансов директор на Procter & Gamble Андре Шултен, цитиран от Bloomberg.
Производителят на Tide е фокусиран върху компенсирането на по-високите си разходи чрез различен подход към производителността, за да се сведе до минимум нуждата от увеличения на цените. Но компанията все още вижда необходимост да таксува повече, за да финансира иновациите, които смята, че ще накарат потребителите да се връщат към продуктите ѝ.
„Нашата стратегия е изградена върху превъзходството, което стимулира растежа на категорията, което е от полза както за търговците на дребно, така и за P&G”, коментира Шултен днес по време на конференцията Consumer Analyst Group of New York в Бока Ратон, Флорида. „Тази стратегия изисква инвестиции“.
Що се отнася до печалбата, Шултен коментира, че P&G е на път да реализира поне 5,81 долара печалба на акция за фискалната година, която завършва през юни. Това е в долната част от прогнозирания от компанията диапазон на показателя.