„Премиер“ е сред първите хотели във Велико Търново, насочили обслужването си към събития и фирмени прояви. Хотелът изгражда имиджа си на разпознаваемо място за провеждане на успешни мероприятия, както и място за развитие на опитни служители с нужната квалификация. Намира се на удобна локация - на не повече от 20 мин. пешеходно разстояние от крепостта „Царевец“ и всички знакови забележителности на града, както и на по-малко от 10 мин. до административни институции и община.
Гостите могат да разчитат на:
- професионална кетъринг услуга;
- съвременно техническо оборудване за присъствени,
- хибридни и виртуални прояви;
- тиймбилдингови програми;
- анимация и шоу-програми;
- декорация и флорална украса,
- организирани турове за гости на събитие и много други.
Екипът на хотел „Премиер“ съдейства за постигане целите на събитието, затова подхожда с отговорност към важни моменти в организационния процес като:
- изпращане на оферта до 24 часа от получаване на запитването;
- гъвкаво ценово офериране, отговарящо на съотношението цена – качество на пакетната услуга;
- консултация относно оптимално добра програма на събитието и съдействие с организационни дейности на място, което спестява от пътуване на Ваш служител;
- асистент-събития на разположение по време на комуникационния процес на подготовка на събитието и на място при неговото провеждане;
- бързо, стриктно и съобразено с изискванията изготвяне на финална документация и разчет по пера на събитието;
- възможност за предварителна резервация с гарантиран срок на задържане на заявените услуги;
- приоритетно приемане на резервация и гъвкави условия при всяко следващо събитие
Препоръчителият мащаб на събитията, провеждани в хотел „Премиер“, е до 90 участници. При по-големи прояви, за чиято организация се изискват услугите на повече от един хотел във Велико Търново, хотел „Премиер“ предлага услугата ПРЕМИЕР+ с възможност за издаване на централизирана документация.