fallback

Първата физическа аптека BENU отваря врати в новия магазин на Kaufland в жк. „Люлин“ 3

BENU e една от най-големите фармацевтични вериги в Европа

13:47 | 06.10.23 г.
Автор - снимка
Създател

Kaufland България и Група "ФЬОНИКС" стартират стратегическо партньорство в името на своите потребители. Най-големият ритейлър в страната ще открие този октомври нов хипермаркет в жк. „Люлин“ 3, където ще отвори врати и първата аптека BENU на Група "ФЬОНИКС". BENU e една от най-големите фармацевтични вериги в Европа, пазарен лидер в редица държави. В края на 2022 г. BENU влезе и на българския пазар като онлайн аптека.

„BENU идва в България с мисията да зададе европейско ниво в обслужването и грижата за здравето на българското население. Целта на BENU е да бъде винаги наблизо като доверен здравен експерт за цялото семейство, да даде професионална консултация и добър съвет“, подчерта Антон Марков,  ръководител Бизнес към Потребителите за BENU България.

С откриването на първaта аптека BENU на територията на новия Kaufland в жк. „Люлин“ 3 клиентите на ритейлъра в столичния квартал ще получат достъп до максимално много услуги под един покрив.

Снимка: BENU

„В последните години огромна част от нашите усилия са насочени към развитие и модернизация на партньорската ни мрежа от наематели. Вярвам, че само по този начин можем да отговорим на нуждите и очакванията на общите ни клиенти. Ежедневно инвестираме време и усилия в развитието на нашата One Stop Shopping концепция и няма да спрем да се развиваме. До края на тази година планираме да разширим броя на наемателите в цялата страна“, подчерта Петър Пекалиев, ръководител „Централно управление на недвижимостите" в Kaufland България.

Стратегическото партньорство между Kaufland и BENU България е стъпка от развитието на концепцията на ритейлъра за One Stop Shopping – пазаруване, при което клиентите могат да намерят всичко, което им е необходимо, на едно място. Близо 70% от потребителите на най-големия ритейлър подчертават, че мотивацията им за избор на място за пазаруване се определя от възможността да се комбинира с допълнителни активности и услуги. Според анализи на Kaufland България върху потребителското поведение над 72% от пазаруващите седмичен семеен пазар предпочитат да го съчетаят с посещението на други обекти като: аптека, разплащателни услуги, пекарни за ядки, топли точки и други.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 13:47 | 06.10.23 г.
Още от Здравеопазване виж още