Платформата FoxCrop свързва производители, търговци и ресторанти, като така решава проблема по снабдяване със свежа продукция.
„Ако на някого му свърши даден продукт от определен производител, може да влезе в FoxCrop, да види подобни продукти от подобни производители на подобни цени, веднага да избере алтернатива и по най-бързия начин да се снабди с нещо, което му трябва или може да се снабди с наличности, за които не е предполагал, че може да има като продукти в Българи“, разказаха Димитър Димитров и Стефан Желязков, съоснователи на FoxCrop, в предаването „Бизнес старт” Bloomberg TV Bulgaria.
„Има продукти, които не могат да намерят и да достигнат до тях, макар да ги има в изобилие на българския пазар. Подобни проблеми с достигане до клиентите имат и производителите. Ние се стремим да улесним поръчването и за двете страни – максимум с няколко клика, а всичко, което сме изградили, е на база обратна връзка“, обясниха гостите.
Пазарът, който таргетираме в България, се състои от около 22 хил. ресторанта, колкото е броят на регистрираните заведения в България, които могат да предлагат храна. От отсрещната страна има регистрирани около 130 хил. производители и фермери. „Размерът на пазара в България не е малък, но нашата цел е да представим платформата и на Балканите, както и във всички източноевропейски държави”, посочиха те.
„Възнамеряваме до една година да сме навлезли на пазара в Гърция, а главната ни цел е да навлезем стабилно в един мащабен пазар като Истанбул“, уточниха събеседниците.
Вижте целия коментар във видеото на Bloomberg TV Bulgaria.