fallback

Зимни послания в кампанията „Ти ли ще ми кажеш?“ на JTI България

Кампанията е призив за отговорно потребителско поведение и цели намаляване на замърсяването чрез неправилно изхвърлени филтри от тютюневи продукти

13:03 | 12.12.24 г.
Автор - снимка
Създател

JTI България продължава своята инициатива „Ти ли ще ми кажеш?“ с фокус върху зимните активности на открито. Кампанията е призив за отговорно потребителско поведение и цели намаляване на замърсяването чрез неправилно изхвърлени филтри от тютюневи продукти.

„Правилното изхвърляне на отпадъци е значима стъпка към опазването на околната среда. С тази кампания се стремим да насочим вниманието на потребителите към необходимостта от отговорно поведение и да ги насърчим да обмислят действията си, преди да изхвърлят филтъра си на неподходящо място, каквото, например, е снегът,“ коментира Димитър Найденов, мениджър „Корпоративни въпроси“ в JTI България.

Изображение: JTI България

Кампанията „Ти ли ще ми кажеш?“ се провежда за втора поредна година. През настоящата календарна година беше реализирано и лятно издание, насочено към отговорното потребителско поведение на плажа. Зимното издание надгражда тези усилия, като използва нови, сезонни послания, разпространявани чрез радио и социални медии. Те подчертават необходимостта от правилно поведение спрямо околната среда и напомнят, че дори малките действия като изхвърлянето на филтрите на предназначените за това места, имат голямо значение.

Инициативата „Ти ли ще ми кажеш?“ се реализира в съответствие с изискванията на Наредбата за намаляване на въздействието на определени пластмасови продукти върху околната среда.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 13:03 | 12.12.24 г.
Още от Екология и ESG виж още