Китай е най-големият пазар в света по отношение на електронната търговия, сочат данни на Statista Market Insights. Тази година електронните продажби в страната са достигнали 1,24 трлн. долара. Въпреки че пазарът в момента бележи спад, анализаторите на платформата за събиране и визуализация на данни Statista очакват, че до 2029 г. той ще навакса изгубената инерция с ръст до 62% до над 2 трлн. долара.
Приходите, генерирани в Китай, представляват основната част от азиатския пазар. Останалите пазари на континента и в развиващия се свят като цяло също растат бързо. Очаква се пазарите извън Китай, САЩ или Европа да нараснат с 53% през следващите пет години.
В Европа и САЩ се очаква е-търговията да нарасне съответно с 51% и 59% в 5-годишен период, а американският пазар да бъде вторият най-голям след Китай.