fallback

Продажбите на Арома намаляват с 10%, печалбата расте

Компанията е пуснала на пазаря няколко нови марки продукти

16:24 | 30.04.10 г.

Продажбите на Арома АД намалявят с 10% на годишна база до 7,17 млн. лв. за първото тримесечие на 2010 г., показва отчетът на дружеството, публикуван чрез Бюлетин Investor.bg.

Нетната печалба обаче се увеличава със 146% до 271 хил. лв. за тримесечието.

Арома АД произвежда козметични продукти, включващи пасти за зъби, бяла козметика, шампоани, бои за коса, аерозолни продукти, парфюмерия и сапуни.

Основните пазари на дружеството са България и страните от Балканския регион, ОНД, Европейски съюз, Африка и Близкия изток.

През първото тримесечие на 2010 г. продължи планираното налагане на нови продукти на всички пазари, уточняват от дружеството.

Това са нова серия четки за зъби Astera Power White , нова серия четки за зъби Astera Excel 6, редизайн на серия четки за зъби Astera Bio Active, Green line Melon, Green line Cherry и други.

От възстановяването на търговията с акциите на дружеството през ноември 2009 г. до момента те поевтиняват с 34,52% до 1,362 лв. за акция и 21,1 млн. лв. пазарна капитализация.

Свързани компании:

Арома АД(AROM)

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 20:08 | 13.09.22 г.
fallback