fallback

Авто Юнион Груп с 15% ръст на продажбите през март

Пазарният дял на дружеството през месеца надхвърля 17%

15:10 | 14.04.10 г.
Автор - снимка
Създател

Авто Юнион Груп ЕАД е продадало 255 автомобила през март, което представлява ръст от 15% на годишна база. 

Спрямо февруари повишението в продажбите е в размер на 81%, се казва в прессъобщение на холдинга.

Пазарният дял на дружеството през месеца е достигнал 17,3% от продадените леки и лекотоварни автомобили в страната.

За първото тримесечие на 2010 пазарният дял на Авто Юнион е 13,1% спрамо 9% през същия период на миналата година.

Най-много бройки за първото тримесечие са продадени от марките Fiat (102), Mazda (90), Nissan (73) и Renault (69). През този период продажбите на леки и лекотоварни автомобили в страната отбелязаха спад от над 40%.

Автомобилният холдинг, който е част групата на Еврохолд България, предлага общо 11 марки.

За цялата 2009 делът на дружеството възлезе на 11,5%.  

Свързани компании:

Астерион България АД -облигации(8AVA)

Еврохолд България АД(EUBG)

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 21:41 | 05.09.22 г.
fallback