Поради осъществените съкращения в администрацията на Комисията за финансов надзор, и конкретно на служителите в информационния телефонен център (Call center), регулаторният орган вече няма да предоставя услугата по даване на информация на гражданите по телефон и телефонният номер 0900 32 300 се закрива, съобщиха от КФН.
Цената на разговора с импулсния номер за цялата страна беше 18 ст./мин. без ДДС.
Продължава да работи информационният център на КФН (от 9:00 до 12:30 ч.), който предоставя на място оперативна устна и писмена информация за дейността на поднадзорните лица, както и за дейността на комисията.
Телефонната линия бе стартирана през септември 2004 г., като основните постъпващи въпроси бяха за телефон и адрес на бивши приватизационни фондове, както и за дивидентите, разпределяни от тях.
На второ място по брой са били въпросите за механизмите на търговия с ценни книжа и компенсаторни инструменти.
В областта на застраховането гражданите са се интересували най-вече за процедурата по подаване на жалба срещу застраховател и за условията по застраховка "Гражданска отговорност".
Относно осигурителния пазар са постъпили обаждания, свързани с удържаните от пенсионните фондове такси, постигната доходност и процедура за промяна на фонд за допълнително пенсионно осигуряване.
Доскоро предоставяната по телефон информация винаги се е съдържа в уеб страницата на КФН, както и в специализираните медии.