fallback

Държавата отделя 3,1 млн. лв. за реклама на туризма

С държавни средства ще се организира участието на страната в пет туристически изложения и 29 информационни щанда през 2010 г.

09:42 | 19.03.10 г.
Автор - снимка
Създател

Държавата ще отдели за маркетинг и реклама на българския туризъм през 2010 г. общо 3,1 млн. лв., а също ще има и средства от Европейския фонд за регионално развитие. Това е решил Националният съвет по туризъм към Министерството на икономиката, енергетиката и туризма, съобщиха от ведомството.

Цялостната рекламна кампания на българския туризъм за тази година е под мотото „България – целогодишна туристическа дестинация“.

Годишната програма на страната за туристическа реклама предвижда Министерството на икономиката, енергетиката и туризма да организира участието на страната в пет туристически изложения и 29 информационни щанда през 2010 г.

Туристическото представяне на България ще акцентира върху: "отличните условия за лятна и най-привлекателна зимна почивка на Балканите; страна, която предлага отлични възможности за балнео- и спа туризъм, богато културно-историческо наследство и съхранена природа".

През 2009 г. страната ни е посетена от 7,9 млн. чужденци, като посещенията с цел туризъм са 5,7 млн. Това означава минимален спад на туристите от 0,7% спрямо 2008 г., сочат данни на министерството. Продължава тенденцията най-много туристи в България да пристигат от ЕС. Водеща страна в туристическите посещения е Румъния с 942 хил. туристи, следвана от Гърция – с 815 хил. и Германия – със 740 хил.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 04:55 | 13.09.22 г.
fallback