fallback

Спряха реклама на зимни гуми в Метро

Рекламните брошури подвеждат потребителите, казват от КЗК

10:05 | 08.02.10 г.
Автор - снимка
Създател

Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) спира разпространението на реклама на автомобилни гуми марка “Barum” Поларис 2, реклама, която се е разпространявала от Метро Кеш Енд Кери България ЕООД.

От регулаторния орган съобщават, че дружеството е разпространявало брошури, в които въпросните зимни гуми със скоростен индекс Т (до 190 км/ч) се рекламират като гуми с по-висок скоростен индекс Н (до 210 км/ч). В същото време се предлагат на цената, отговаряща на индекс Т.

Комисията счита, че несъответствието уврежда интересите на конкурентите и подвежда потребителите, които закупуват продукт, който не отговаря на техните изисквания.

Показателите за скорост имат отношение и към спирачния път на автомобилите в зимни условия.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 02:19 | 27.08.22 г.
fallback