fallback

Робин Шарма: Компаниите трябва да имат култура на искреност към клиентите

Taзи вечер един от известните лектори по лидерство и мотивация ще изнесе лекция пред клиенти на Пиреос банк България

15:52 | 17.09.09 г.

Робин Шарма. Снимка: Личен архив

Компаниите трябва да имат култура на искреност към клиентите си и да дават решения, които да позволят на клиентите да оцелеят през кризата, каза на прескоференция днес Робин Шарма, известен лектор по лидерство и мотивация, автор на десетки книги по темата.

Отговорът бе по повод въпрос на Investor.bg, как да бъдат комуникирани лошите новини, като например по-високи такси и лихви и по-ниски кредитни лимити.

Шарма е в България по покана на Пиреос банк България и тази вечер ще изнесе лекция пред клиенти на банката.

„Много важен момент е в кризата да се прояви лидерство и компаниите да се готвят за момента когато кризата свърши, за да имат предимство пред конкуренцията. Лидерите се проявяват и изграждат в трудни времена“, заключи Шарма.

Според Шарма фирмите са отношения и тези, които имат най-добрите вътре в компанията и към клиентите, успяват. Според него начините за постигане са различни, като в много компании се практикуват например 5 мин. прегръщане сутрин или общо празнуване на рождени дни и други празници.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 11:50 | 30.08.22 г.
fallback