Компаниите трябва да имат култура на искреност към клиентите си и да дават решения, които да позволят на клиентите да оцелеят през кризата, каза на прескоференция днес Робин Шарма, известен лектор по лидерство и мотивация, автор на десетки книги по темата.
Отговорът бе по повод въпрос на Investor.bg, как да бъдат комуникирани лошите новини, като например по-високи такси и лихви и по-ниски кредитни лимити.
Шарма е в България по покана на Пиреос банк България и тази вечер ще изнесе лекция пред клиенти на банката.
„Много важен момент е в кризата да се прояви лидерство и компаниите да се готвят за момента когато кризата свърши, за да имат предимство пред конкуренцията. Лидерите се проявяват и изграждат в трудни времена“, заключи Шарма.
Според Шарма фирмите са отношения и тези, които имат най-добрите вътре в компанията и към клиентите, успяват. Според него начините за постигане са различни, като в много компании се практикуват например 5 мин. прегръщане сутрин или общо празнуване на рождени дни и други празници.