fallback

Спадът в продажбите на Зърнени храни България се ускорява

Консолидираната печалба за второто тримесечие на 2009 г. намалява с 96%

10:42 | 01.09.09 г.

Спадът в консолидираните продажби на Зърнени храни България АД през второто тримесечие на 2009 г. се ускорява до 21,6% на годишна база спрямо 2,3% за първото тримесечие на 2009 г., показва отчетът на дружеството, публикуван чрез БФБ-София.

За второто тримесечие на 2009 г. консолидираните продажби на холдинга са 42 млн. лв., а през първото тримесечие са за 29 млн. лв. Кумулативният им размер е 71,1 млн. лв. от началото на 2009 г., като намалението им е с 11,3% на годишна база.

Консолидираната нетна печалба на Зърнени храни България АД намалява с 95,5% на годишна база до 30 хил. лв. за второто тримесечие на 2009 г. За първото тримесечие имаше ръст с 57% на годишна база до 2,6 млн. лв. Общо за полугодието печалбата е 2,62 млн. лв., като се увеличава с 13% на годишна база.

Консолидираните разходи за възнаграждения се увеличават с 0,26% на годишна база до 1,9 млн. лв. за полугодието.

Основните дейности на холдинга са производство и търговия със слънчогледово олио и търговия със зърнени храни. Зърнени храни България АД притежава зърнобази и завод за биогорива. Основен акционер е Химимпорт груп ЕАД.

За последните 3 месеца акциите на дружеството поскъпват с 6,02% до 0,775 лв. за брой и 132,4 млн. лв. пазарна капитализация.

Свързани компании:

Зърнени Храни България АД(ZHBG)

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 21:45 | 12.09.22 г.
fallback