fallback

Загорка с 21% ръст на продажбите до 149 млн. лв. за 2008 г.

Нетната печалба се увеличава с 20% до 16,8 млн. лв.

12:59 | 16.07.09 г.

Загорка АД отчита 21% ръст на продажбите си на годишна база до 149 млн. лв. за 2008 г., показват данни на дружеството. 

Ръстът във физически обем продадено пиво е по-малък - с 3,6% до 1,75 млн. хектолитра. Нетната печалба на дружеството се увеличава с 20% до 16,8 млн. лв. за миналата година.

Продажбите на бира с марка Загорка са за 65,5 млн. лв., а марката Ариана е донесла приходи за 62,7 млн. лв. Марките Кайзер и Хайнекен са с по 4 млн. лв. приходи, Амстел - с 2,4 млн. лв., Старобрно - с 1,1 млн. лв., а Столично - с 801 хил. лв.

Собственик на Загорка АД е Брюмастерс холдинг лимитид. Собственият капитал на дружеството в края на 2008 г. е 49,8 млн. лв., нетекущите задължения са за 5,2 млн. лв., а текущите - за 59,8 млн. лв.

За 2008 г. Карлсберг България АД реализира 34% ръст на продажбите до 126 млн. лв. и 4,1 млн. лв. нетна печалба.

Приходите на Каменица АД за миналата година са с 16,5% ръст до 117,7 млн. лв. при 1,15 млн. лв. печалба.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 09:32 | 14.09.22 г.
fallback