fallback

С над 10% е нараснал пазарът на шоколадови изделия за година

Прогнозите за 2009 са оптимистични, не се очаква сериозно влияние на кризата

09:06 | 20.12.08 г.
Автор - снимка
Създател

Обемът на продажбите на шоколадови изделия е нараснал с 10,7 на сто за периода януари – август 2008 г. спрямо същия период за 2007 г., сочат предоставени на Investor.bg данни от вътрешната информационна система на Победа АД. От дружеството обаче не уточняват на колко точно възлиза пазарът за периода.

Според експерти растежът за цялата година ще е по-голям, тъй като сред най-силните периоди за сектора са празниците около Коледа и Нова година, когато се формират голяма част от продажбите.

Очакванията на Победа АД за 2009 г. относно пазара на шоколадови изделия са оптимистични, като от фирмата се надяват, че световната финансова криза няма да регистрира силни отрицателни поражения върху сферата им на дейност, но все пак ще следят промените в страната като цяло.

„За момента световната финансова криза не оказва влияние върху нашата дейност, поради тази причина нямаме основание за свиване на рекламния бюджет“, коментираха от Победа за Investor.bg. От компанията заявиха, че планират по-висок рекламен бюджет през 2009 г.

По последни данни от информационния панел AC Nielsen пазарният дял на фирмата (за последните осем месеца) е нараснал спрямо предходната година, а за първите осем месеца на 2008 г. приходите на Победа АД регистрират ръст от около 34% спрямо същия период на 2007 г., като се очаква този темп да се запази до края на годината. Прогнозният процент означава, че очакванията са приходите на фирмата да нараснат с 6,93 млн. лв. до 27,3 млн. лв. за 2008 г. спрямо 2007 г. Като цяло като най-търсени на пазара на захарни изделия се определят бисквитите, а след тях са бонбоните.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 04:39 | 03.09.22 г.
fallback