fallback

Зачестяват оплакванията от чужденци, посетили България

42 на сто от жалбите на потребителите у нас в областта на електроенергията са за това, че показанията във фактурите надвишават данните от електромера

17:45 | 16.10.08 г.

Напоследък зачестяват оплакванията от чужди граждани, посетили България, които посочват, че са неравностойно третирани с българите, защото получават два пъти по-високи сметки, отивайки в хотел или ползвайки други услуги, каза еврокомисарят по защита на потребителите Меглена Кунева на срещата си с членовете на парламентарната комисия по европейските въпроси, цитирана от БТА.

Общо 80 на сто от оплакванията от България, постъпили в кабинета на Кунева, са свързани със сметки за ток и парно, пътуване със самолет, застраховки, проблеми с мобилните оператори при роуминг, проблеми с гаранции за мобилни телефони и автомобили, е съобщила още Кунева.

42 на сто от жалбите на потребителите у нас в областта на електроенергията са за това, че показанията във фактурите надвишават данните от електромера. 25 на сто от жалбите са свързани с неудобството за потребителите от тримесечно отчитане на тока. Кунева отбеляза позицията и работата си за въвеждане на едномесечно отчитане на тока - решение, което ДКЕВР прие тази седмица.

59 на сто от жалбите в областта на топлоснабдяването са свързани с дялово разпределение, с начисляване на суми при напълно спряно парно в имот, с начисляване на суми за две помещения, въпреки че в имота има само едно, както и че количеството топлинна енергия, разпределено на отделните абонати, надвишава показанията на общия топломер. Останалите жалби са за изравнителни сметки и смяна на фирма за дялово разпределение, както и за неясни сметки.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 22:24 | 13.09.22 г.
fallback