fallback

Гергов купи Евроком България*

Пловдивският панаир ще рекламира дейността на изложителите си

16:17 | 12.09.08 г.
Автор - снимка
Създател

Международен панаир Пловдив започва да излъчва собствена телевизионна програма, след като днес купи телевизия „Евроком“, съобщиха от панаира. За Investor.bg оттам уточниха, че става дума за телевизия Евроком България, която има покритие в цялата страна.

Сумата по сделката засега не се уточнява, като от фирмата добавиха, че в близко бъдеще не планират други закупувания от такъв мащаб.

Нова телевизионна програма ще популяризира дейността на изложителите, участващи в проявите на панаира, казаха от Международен панаир Пловдив.

Идеята за новата телевизия предвижда тя да бъде новинарска и с икономическа насоченост, да представя развитието на българския бизнес. В информационните емисии и публицистичните предавания ще участват експерти от различни браншове.

Телевизията ще излъчва и реклама на фирми изложители.

Освен, че това е поредното придобиване в телевизионния бизнес у нас, сделката е и сериозна крачка в амбициозните планове за разширяване на дейността на Пловдивския панаир. Дружеството смята да се разширява с изложбени площи в София и Варна, като за столицата площите най-вероятно ще са в близост до летището. Предвижда се в тях да бъдат инвестирани около 50 млн. евро.

Според изпълнителния директор на панаира Георги Гергов всички 47 прояви, които сега се провеждат в Пловдив, ще останат в него, като ще се добавят нови, които да отговарят на търсенето на бизнеса в София и Варна.

*Актуализирано към 16:30

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 02:27 | 14.09.22 г.
fallback