fallback

Publicis MARC стана медиа агенция на годината

На второ място се нареди Ogilvy & Mather Sofia, а на трето е DeConi International

10:15 | 06.09.08 г.

Publicis MARC Group стана медиа агенция на годината, след като събра най-много точки в трите дисциплини „Креативно използване на традиционна медия“, „Нови комуникационни канали“ и „Медийна кампания“ по време на фестивала на асоциацията на рекламните агенции, който се провежда в Албена. 

На второ място се нареди Ogilvy & Mather Sofia, а на трето е DeConi International.

Ogilvy & Mather взе и първите две награди в категорията за креативно ползване на традиционна медия, като и двете са за WWF и предупреждават за глобалното затопляне на земята. Бронзът в категорията отива за нестандартна външна реклама на Golden Pages на агенция Initiative Media Club.

При новите комуникационни канали DeConi International взе приза за първото място, следвана от Noble Graphics Creative Studio и vpr advertising на трето.

При медийните кампании, където общо бяха подадени само 8 заявки за участие, се присъдиха само две първи награди. И двете са за Publicis MARC Group, като рекламодател и на двете е Рено Нисан България.

Фестивалът в Албена има отделно медийно жури за първи път тази година. Оценяването на заявките протича на два етапа – първоначална селекция и присъждане на бронз, сребро и злато. При гласуването са взети предвид като цяло 4 основни критерия - иновативност, творческо имплентиране, достигната целева аудитория и ефект, поясниха от журито.

Рекламиада 2008 се провежда с медийното партньорство на Инвестор.БГ.

Още от фестивала: Новите медии променят света на рекламата Фестивалът в Албена събра рекламните експерти Над 30 интернет реклами ще се състезават на фестивала в Албена

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 22:30 | 26.08.22 г.
fallback