На 8 август БТК Груп е продало дъщерната си компания “БТК Контакт” ЕООД на компанията в сферата на контакт център услугите Софика Груп, съобщи БТК.
С продажбата на международния си контакт център българският телеком се стреми да се концентрира върху своя основен бизнес и да превърне компанията в строго ориентирана към потребителите еднинна организация, изградена върху принципа на обслужването на клиентите за всички услуги, които телекомът предлага – фиксирани, мобилни, интернет и др., се казва още в съобщението.
Основната дейност на БТК Контакт е да създава и управлява международни и национални контактни центрове.
До момента броят на страните, които се обслужват от оператори на центъра надхвърля 17, като сред тях са Великобритания, Германия, Испания, Италия, Франция, Холандия, Дания, Австрия, Швейцария, САЩ, Канада и др.
Купувачът “Софика Груп” АД е най-голямата независима българска компания предлагаща услуги за аутсорсинг на бизнес процеси. Компанията има над 200 служители и обслужва водещи в България компании от секторите информационни технологии и телекомуникации, финанси и застраховане, медии и комунални услуги.
Миналата седмица стана ясно, че Българска телекомуникоционна компания свиква Общо събрание на акционерите на 23 септември, на което ще се гласува за вливане на БТК Мобайл ЕООД, което оперира на българския пазар чрез търговската марка „vivatel“ и е собственост на телекома, в БТК АД.
Свързани компании: