fallback

Пазарът на хранителни добавки у нас е ?40 млн., в Румъния – 2 пъти по-голям

Отбелязаният ръст у нас спрямо миналата година е 26,9%

13:04 | 16.07.08 г.
Автор - снимка
Създател

Българският пазар на хранителни добавки за 2007 г. възлиза на над 40 млн. евро, като ръстът спрямо предходната 2006 г. е 26,9%. Това съобщиха от производителя на такива продукти Валмарк, който, от своя страна, отчита 60% увеличение в продажбите си у нас за периода.

Обемът на пазара в съседна Румъния за миналата година пък достига 80 млн. евро, уточни за Investor.bg Десислава Райчинова, управител на българското подразделение на компанията.

Тя не се ангажира с прогноза за общите продажби на хранителни добавки у нас за тази година, но по думите й очакванията за представянето на Валмарк са за двуцифрен ръст. В момента компанията има дял от пазара, възлизащ на 12%.

На въпрос дали се предвиждат инвестиции за разкриване на производствени мощности в България от дружеството заявиха, че за момента нямат такива планове, тъй като заводът им в Чехия засега разполага с нужния капацитет.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 12:55 | 13.09.22 г.
fallback