fallback

Излязоха първите официални данни на Nielsen Online за българския интернет

Сайтовете на групата Инвестор.БГ АД са втори по посещаемост в България

18:53 | 23.05.08 г.
Автор - снимка
Създател

Читателите на онлайн медията за бизнес и финансова информация Investor.bg прекарват близо три пъти повече време, разглеждайки съдържанието на сайта, спрямо посетителите на други страници от категория „Бизнес и финанси“ в българския интернет.

Това показват данните от проучването на Nielsen Онлайн за април 2008 г. за издателите на съдържание в интернет и сайтовете на българския пазар. Информацията се отнася само до интернет потребителите на територията на страната.

Посетителите на Investor.bg се задържат в сайта средно по 14,4 минути на посещение, докато читателите на останалите пет наблюдавани сайта в категорията прекарват в съответните сайтове по между 2,8 минути и 6,1 минути.

Според данните от изследването Investor.bg е лидер и в месечната статистика в категорията по брой на уникалните браузери (114 504 за месеца спрямо 52 568 за следващия в подреждането), както и по брой на импресиите (5,4 млн. спрямо 403 хил. за сайта на втора позиция).

На първо място по прекарано време в дадена интернет страница е и друг сайт от групата на Инвестор.БГ АД – Aha.bg. Сайтът оглавява класацията не само в собствената си категория „Общности“, но категорично застава на първо място по този показател в целия български интернет. Времето, което посетителите му се задържат в сайта, е средно 31 минути за едно посещение.

Месечният брой импресии, които реализира Aha.bg, е близо 158 млн., а уникалните браузери за месец април са 628 хил., или най-много в категория „Общности“.

Изследването на пийпълметричната агенция Nielsen ще бъде публикувано всеки месец и е свободно достъпно за всички, които се интересуват от развитието на интернет пазара в България. До общо измерване на рейтингите в България се стигна след подписано през февруари тази година споразумение между "Инвестор.БГ","Нет Инфо БГ", "Мейл БГ", "Икономедиа", "Уеб медия груп", "Синера", "Дарик нюз" и "Санома Блясък". Впоследствие към изследваните компании се присъединяват "Резон Медиа" и "Диджитъл Медиа Груп", а от май и още три компании.

В другата съществуваща у нас метрика за посещенията на българските интернет сайтове – Gemius, са включени доста по-малко компании, но пък тук влиза един от основните играчи на интернет пазара - Дир.бг. Според изследванията на Gemius Инвестор.БГ изпреварва по посещаемост портала, заставайки на лидерска позиция в подреждането. В изследването на Nielsen интернет групата заема второ място по обща посещаемост след Нетинфо, тоест обобщеният анализ от двете метрики потвърждава втората позиция на сайтовете на Инвестор.БГ в българския интернет.

 

Издател Среднодневни уникални браузъри Обхват на аудиторията (в %)
1. Нет Инфо.БГ 584,504 76,3
2. Инвестор.БГ 230,013 30
3. Резон Медиа 85,139 11,1
4. Атол Медиа 67,345 8,8
5. Икономедиа 52,850 6,9
6. Мейл.БГ 51,697 6,7
7. Уеб Медиа Груп 50,559 6,6
8. Дарик Уеб 37,615 4,9
9. Санома Блясък България 28,497 3,7
10. Диджитъл Медиа Груп 22,773 3
 

Свързани компании:

Инвестор.БГ АД(IBG)

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 07:11 | 08.09.22 г.
fallback