fallback

Приходите от реклама в България нарастват до 243 млн. евро

Най-голям ръст отбелязва интернет рекламата - 89 процента за изминалата 2007 г.

18:40 | 26.02.08 г.

Рекорден ръст отбелязват за пореден път приходите от реклама в България през 2007 година, съобщи председателят на Асоциацията на рекламните агенции в България Красимир Гергов, цитиран от Dnes.bg.

За изминалата година рекламният пазар е нараснал с 28% до общо 243 млн. евро, но този обем нараства почти двойно, като се добавят бюджетите, които остават в рекламните агенции.

Най-голям дял от средствата отиват за телевизионна реклама, като там са разпределени половината от средствата за реклама в медиите.

Най-голям е ръстът обаче на интернет рекламата – 89 процента, следван от този при външната реклама – 63 на сто.

По-слаби са увеличенията на приходите от реклама в печатните издания и радиостанциите, които отбелязват ръст от по 8%.

Свързани компании:

Билборд АД(BBRD)

Уеб Медия Груп АД(WMG)

Инвестор.БГ АД(IBG)

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 10:22 | 14.09.22 г.
fallback