Събитието бе организирано по повод новото подобрено лого на водещия потребителски бранд Ideal Standard на мултинационалната компания Идеал Стандарт Интернешънъл. Въвеждането на новото лого е планирано да започне през второто тримесечие на 2008 г., а от средата на годината всеки продукт ще носи новия отличителен знак на бранда.
Компанията Идеал Стандарт Интернешънъл беше създадена след като инвестиционният фонд Бейн Кепитъл купи глобалния бизнес „Бани и кухни” от Американ Стандарт през ноември 2007 г.
Идеал Стандарт Интернешънъл планира разширяване на присъствието си на българския пазар чрез навлизане в нови пазарни ниши, сред които уелнес сегмента. Това съобщи днес Христо Караиванов, директор „Маркетинг и продажби“ за България.
Васил Кънев съобщи, че през 2008 г. в двете български предприятия на компанията – „Идеал Стандарт България” АД и „Идеал Стандарт – Видима” АД, ще бъдат инвестирани средства за подобряване на условията на труд и за технологични обновления. Според Кънев, в резултат на инвестициите може да се очаква до 10 процента ръст на годишното производство.
Кънев допълни, че се планира разширяване и на дистрибуционния център на компанията в Севлиево, който беше изграден съвместно с Биомет.
През тази година компанията планира да навлезе в Турция чрез създаване на съвместно предприятие на Идеал Стандарт Интернешънъл с местна фирма. Другите дестинации за разширяване в краткосрочен план са Русия, Украйна, Мароко, Египет, посочи Кънев. Той допълни, че целта е до 2012 г. Идеал Стандарт Интернешънъл да се превърне в лидер на пазарите във всички страни от Източна Европа.