„УниКредит Кънсюмър Файненсинг” (UniCredit Consumer Financing) е новото име на „УниКредит Кларима” - специализираната компания за директно потребителско финансиране на УниКредит Груп в България, съобщиха от компанията.
Промяната на името е част от протичащия процес на ребрандиране на всички финансови институции от УниКредит Груп в Европа.
„Година и половина след създаването на компанията за директно потребителско финансиране на УниКредит Груп в България „УниКредит Кънсюмър Файненсинг” работи с над 1400 търговски обекта в страната, финансирайки покупката на домашни уреди, компютри, телевизори, както и мебели, мотоциклети и др. До момента подадените искания за кредит са над 100 хиляди. Клиентската ни база се увеличава с по 10% месечно”, казва Николо Убертали, изпълнителен директор на „УниКредит Кънсюмър Файненсинг” в България.
„УниКредит Кънсюмър Файненсинг” предлага финансиране в точката на продажба във всички големи търговски вериги, както и кешови заеми чрез клоновете на УниКредит Булбанк. Отпусканите кредити са в размер между 300 и 50 000 лв., със срок за изплащане от 3 до 72 месеца. Лихвените нива са различни и зависят от размера на кредита, периода на изплащане и кредитната история на клиента.