fallback

Рекламодателите си учредиха асоциация

Учредители на БАР са 11 компании

15:38 | 18.02.08 г.

На 12 февруари се проведе учредително събрание, на което беше създадена „Българска асоциация на рекламодателите“ (БАР), съобщиха от организацията.

Учредители на БАР са 11 компании: Байерсдорф България, Белла България, Данон Сердика, Каменица, Кока-Кола България, Глобул, Крафт Фуудс България, Мобилтел, Нестле България, Обединена Българска Банка, Хайнекен/Загорка. За председател на УС е избран изпълнителният директор на Нестле България Антонис Кандзелис.

Сред главните цели, които си е определила асоциацията, са повишаването на ефективността на инвестициите в областта на рекламата и въвеждането и развитието на стандарти за отговорна и етична комуникация към потребителите.

Асоциацията ще представлява своите членове при регулирането на отношенията им с държавните органи и институции, медиите, рекламните агенции и сдруженията на потребителите.

11-те компании, членуващи в БАР, смятат, че трябва да бъде създадена „мрежа за обмен на професионален опит, предоставяне на информация и експертна помощ в областта на рекламата, с оглед повишаване на нейната ефективност“.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 03:36 | 27.08.22 г.
fallback