fallback

Глоба от 15 хил. лв. заради неподелена реклама в метрото

„Метромедиа” ООД е предлагала съоръжения за външна реклама (метропана и др.), без да има необходимите права

16:15 | 11.02.08 г.
Автор - снимка
Създател

Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) наложи санкция от 15 хил. лв. на „Метромедиа” ООД, за извършено нарушение по чл.32, ал.3 от Закона за защита на конкуренцията, съобщиха от комисията.

Производството е образувано по молба на „Моушън Артс” ООД. Двете дружества отдават под наем рекламни площи в софийското метро.

„Метромедиа” ООД е предлагала съоръжения за външна реклама (метропана и др.), без да има необходимите права, тъй като само „Моушън Артс” има сключен договор за отдаване под наем. По този начин фирмата е рекламирала конкретна услуга, без да е сигурна, че може да я предостави.

Според регулаторния орган поведението си „Метромедиа” ООД нарушава правилата на добросъвестната търговска практика и би могла да реализира печалба като въвежда в заблуждение своите потенциални клиенти.

„Моушън Артс” ООД е собственост на Билборд АД.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 08:44 | 03.09.22 г.
fallback