fallback

Загорка с ръст на продажбите от 20,2% за полугодието

Пазарният дял на компанията на пазара на бира е 30%

09:33 | 31.08.07 г.

Загорка АД отчете ръст в продажбите от 20,2 на сто към края на юни 2007 г. в сравнение с година по-рано, съобщиха от компанията.
За периода компанията е реализирала повече от 822 000 хектолитра бира, като за същия период на миналата година са продадени 683 761 хектолитра.
Печалбата преди лихви и данъци за първите шест месеца на 2007 г. е 3,9 млн. евро, а пазарният дял на компанията на пазара на бира е 30%.
Марките от портфолиото на Загорка включват Загорка, Ариана и Heineken. Според компанията последната постига най-висок растеж на пазара, отчитайки ръст в продажбите в натурално изражение от 53 на сто за шестмесечието в сравнение с година по-рано.
Марката Ариана има два основни приоритета - разширяване на присъствието й в цялата страна и увеличаване на инвестициите в опаковки, промоции, видимост и достъпност на пазара.
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 21:21 | 02.09.22 г.
fallback