Документите на двете компании бяха отворени днес.
Целта на системата за управление и наблюдение е да се следи нивото на обслужване, състоянието на структурно функционалната архитектура на ИСЕП, както и своевременно да се локализират и прогнозират откази. По този начин ще се осигури нормалната експлоатация на информационната система и ще бъде гарантиран надежден достъп на гражданите и бизнеса до услугите и ресурсите на електронното правителство.
Участникът в процедурата е длъжен да представи пълно техническо описание и детайлна техническа спецификация на предлаганото решение, да осъществи доставката, инсталирането, тестването и пускането в редовна експлоатация на системата за управление и да обучи най-малко 6 специалисти на ИСЕП за работа с нея. Системата трябва да се внедри до 6 месеца от подписването на договора, като гаранционният срок трябва да бъде не по-малък от 1 година от датата на доставката на продуктите.
Оценяването на постъпилите от фирмите предложения се извършва на три етапа: на първия етап комисията определя наличността и валидността на представените документи, на втория основен критерий е съответствието между предложеното решение и техническите условия, посочени в конкурсната документация, а на третия се оценява предложената цена и възможностите за гаранционно обслужване.