fallback

Определиха първите в PR-a за 2006 г.

Журито, в чийто състав беше и Христо Петков, мениджър „Връзки с обществеността“ в Инвестор.БГ АД, определи победителите в осем конкурсни категории

16:10 | 26.04.07 г.
Автор - снимка
Създател

За седма поредна година Българско дружество за връзки с обществеността (БДВО) връчи своите награди PR Приз на специалисти в областта на връзките с обществеността (public relations – PR) в България. Организатор на конкурса, който се проведе с медийното партньорство на Investor.bg, беше и Асоциация Имагинес, а наградените за работата си през миналата година получиха своите отличия на официална церемония в сряда вечерта. Журито, в чийто състав беше и Христо Петков, мениджър „Връзки с обществеността“ в Инвестор.БГ АД, определи победителите в осем конкурсни категории, като бяха връчени и няколко специални награди. Отличия „PR легенда“ получиха Нери Терзиева, шеф на PR отдела на Овергаз, и Диана Дамянова, основател на агенция D&D. За втора поредна година бе наградена кампанията на All Channels Communication „От любов към живота – AVON срещу рака на гърдата”, като статуетката бе връчена в категория „Корпоративна PR кампания“, а за най-добра обществено значима PR кампания бе призната тази на ABC Design and Communication „300 бебета повече“. Според журито All Channels са се справили най-добре и при социално-отговорните кампании на организации от нестопанския сектор с „Национална кампания за превенция на трафика на хора в България”, реализирана за Кеър България.

За вътрешноорганизационен PR бяха наградени AMI Communications заради кампанията „На светло“ в ЧЕЗ Груп България, а V+O Communication България спечелиха признание за лансиране на нов продукт (маргарин на Белла). При промотирането на вече съществуващ продукт през миналата година най-силни са били от Publicis Consultants ׀ MARC с кампанията за Крафт Фуудс „Milka Land“.

PR събитието на 2006 стана кампанията „Първа частна поща“, организирано от New Moment за T-Post, а Български лекарски съюз получи признание за кризисен PR с кампанията „Срещу кризата в здравето“.

Извън конкурсните категории беше връчена и награда от Българската международна бизнес асоциация на V+O Communication заради кампанията „Обади се като стигнеш!“, поръчана от Еко-Елда България.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 04:02 | 14.09.22 г.
fallback