До 5,99 млн. евро се повиши печалбата преди лихви и данъци на Загорка АД за 2006 г. спрямо предходната година, като увеличението възлиза на 26 на сто, съобщиха от компанията. През миналата година Загорка е продала 1 538 205 хектолитра, което е с 9% повече в сравнение с 2005 г. Това се дължи на ключовите търговски марки - международната Heineken, както и на Загорка и Ариана. Освен това положително влияние е оказала и предприетата политика за икономии на фиксираните разходи.
През тази година компанията има намерение да инвестира в развитието си около 15 млн. лв., съобщиха от Загорка за Investor.bg. Сумата ще е сходна с направените вложения през миналата година. Засега от компанията не дават прогнози за продажбите си през 2007 г., като оттам уточниха само, че са започнали годината силно – със 74 190 хектолитра, реализирани през януари. Това отрежда на Загорка и първото място по продажби за месеца. Към момента пивоварят има 30% дял от бирения пазар у нас.