От стартирането на проекта в Плевен до момента са инвестирани над 1 млн. лева, които включват инвестиции в комуникационни технологии, обучение на служителите и оборудване.
Създаването на центъра в Плевен е част от процеса на модернизация и консолидиране на центровете за приемане на обажданията в цялата страна. През март в Бургас беше открит първият подобен център, в който работят над 220 служители.
Изборът на градовете е резултат от обстоен анализ. Взети са предвид фактори като безработица, степен на образование на населението и други.
Двата „кол-центъра” в Плевен и Бургас обслужват всички постъпващи обаждания към услуги “Справки” (144), “Поръчки за междуградски и международни разговори” (121), “Повреди” (130), “Телемаркетинг” (0800 100), “ADSL Help Desk” (0700 17 111) и “Гореща линия - жалби” (0800 15 500). Кратките номера остават непроменени, като независимо от коя част на страната е обаждането, то се таксува на цената на един селищен разговор в зависимост от абонаментния план. Услугите са достъпни 7 дни в седмицата, 24 часа в денонощието.
До момента акциите на БТК се търгуват без промяна на цена от 9,80 лв. при обем от 3 990 броя.
Свързани компании: