fallback

Индустриалната стопанска асоциация иска повече пари за национална реклама

България харчи от 4 до 5 млн. долара годишно, за да рекламира бизнеса ни в чужбина, но това не е достатъчно, смятат от организацията

12:43 | 27.11.06 г.
Автор - снимка
Създател

Трябва да се увеличат парите за национална реклама, каза Огнян Спасов, изпълнителен директор на Индустриалната стопанска асоциация – Варна, по време на десетото общо събрание на асоциацията. На него бе направен разбор на дейността на ИСА за 2001 - 2006 г.

Спасов обобщи, че България харчи от 4 до 5 млн. долара годишно, за да рекламира бизнеса ни в чужбина. Това не е достатъчно, добави той и за повече яснота сравни стратегията в това отношение на Турция, която влага 80 млн. долара за реклама.

Слабото ниво на рекламата ни е основна причина за ниския интерес на чужди инвеститори към страната ни. ИСА планира да направи анализ на образа на България сред чуждестранните партньори.

България трябва да бъде представена като безопасно място за инвестиране, бизнес и туризъм, каза още Огнян Спасов. Клъстерите също са важни за добрия имидж на страната ни. Тяхната роля ще е в повишаването на конкурентоспособността на отделните фирми и региони.

Българската стопанска камара и Индустриалната стопанска асоциация са на едно мнение, че трябва да има национален трансферен център за пренос на научни разработки. Всичко това ще допринесе за налагането на българския бизнес на световния пазар в бъдеще, убеден е Спасов, но преди това трябва да се увеличат парите за реклама, което да рефлектира положително върху приходите от чужди инвестиции и туризъм.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 11:04 | 08.09.22 г.
fallback