fallback

Промота Аеропарк преговаря за 80% от Честърфийлд - САЩ

Честърфийлд притежава търговската марка „Честърфийлд“ за САЩ, както и магазин за продажба на мебели с марката Честърфийлд в Ню Йорк

10:28 | 26.10.06 г.
Автор - снимка
Създател

Приключили са първоначалните преговори за придобиване на 80% от капитала на фирма Честърфийлд - САЩ от Промота Аеропарк АД-София, според постъпила информация на БФБ – София.
Честърфийлд притежава търговската марка „Честърфийлд“ за САЩ, както и магазин за продажба на мебели с марката Честърфийлд в Ню Йорк, по данни на Доминант Финанс АД, един от основните акционери в Промота.
Промота Аеропарк свиква Общо събрание на акционерите на 3 ноември, на което ще се решава за преименуване на дружеството на Честърфийлд АД. Компанията няма приходи за полугодието и отчита загуба от 5 хил. лв.
По последни данни акционери в дружество са Доминант финанс АД с 49%, Константинос Григориос Топалоглу с 46% и Христос Николаос Мурутис с 5 на сто.
Активът на баланса на Промота Аеропарк към 31 декември 2005 г. е 5,684 млн. лв. От тях 5,681 млн. лв. са в позиция “Текущи активи” – „Материални запаси” – „Други”, където е посочен софтуер с наименование “Пандора”, предназначен за мениджмънт и мониторинг на продукти, клиенти и поръчки.
Книжата на Промота Аеропак са поскъпнали с близо 230 пъти от 1 лв. на 27 септември до 228,98 лв. вчера, след 21-то си поредно повишение с 30% при ниски обеми.

Свързани компании:

Честърфийлд АД(5CJ)

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 19:40 | 11.09.22 г.
fallback