Продажбите на Фолксваген на българския пазар са се увеличили с 87% за първото шестмесечие спрямо същия период на миналата година до реализирани 1226 леки и лекотоварни автомобили. Това съобщи вносителят на марката у нас Порше БГ.
Пазарният дял на Фолксваген у нас за наблюдавания период достига 6,46%.
Високият ръст в продажбите за първата половина на 2006 г. се дължи на почти двойното увеличение в продажбите на леките автомобили – 75%. Общият брой леки автомобили, продадени в периода януари – юни на 2006 г., е 841 срещу 481 леки автомобила за същия период на 2005 г.
Лидер при леките автомобили на немската марка е моделът Polo с 244 продажби за първите шест месеца, които са с 42 повече в сравнение със същия период от миналата година. Втората позиция в моделната гама на Фолксваген е запазена за високопроходимия Touareg, със 189 реализирани автомобила. Продадените лекотоварни автомобили за периода са 385, или два пъти повече спрямо първото шестмесечие на 2005 г.
В световен мащаб Фолксваген отчете 9,6% ръст в продажбите на лекотоварни автомобили за първото полугодие на 2006 г. с продадени 214 200 автомобила. Този ръст представлява рекорд в историята на производителя от Хановер.