fallback

Продажбите на Фолксваген у нас нараснаха с 87% до 1226 броя към юни

Лидер при леките автомобили на немската марка е моделът Polo с 244 продажби за първите шест месеца

18:05 | 12.07.06 г.
Автор - снимка
Създател

Продажбите на Фолксваген на българския пазар са се увеличили с 87% за първото шестмесечие спрямо същия период на миналата година до реализирани 1226 леки и лекотоварни автомобили. Това съобщи вносителят на марката у нас Порше БГ.

Пазарният дял на Фолксваген у нас за наблюдавания период достига 6,46%.

Високият ръст в продажбите за първата половина на 2006 г. се дължи на почти двойното увеличение в продажбите на леките автомобили – 75%. Общият брой леки автомобили, продадени в периода януари – юни на 2006 г., е 841 срещу 481 леки автомобила за същия период на 2005 г.

Лидер при леките автомобили на немската марка е моделът Polo с 244 продажби за първите шест месеца, които са с 42 повече в сравнение със същия период от миналата година. Втората позиция в моделната гама на Фолксваген е запазена за високопроходимия Touareg, със 189 реализирани автомобила. Продадените лекотоварни автомобили за периода са 385, или два пъти повече спрямо първото шестмесечие на 2005 г.

В световен мащаб Фолксваген отчете 9,6% ръст в продажбите на лекотоварни автомобили за първото полугодие на 2006 г. с продадени 214 200 автомобила. Този ръст представлява  рекорд в историята на производителя от Хановер.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 17:56 | 12.07.06 г.
fallback